Provoz e-shopu je nepřerušen! Všechny objednávky jsou vyřízovány řádně a včas. Česká pošta a PPL fungují v běžném režimu. Jen omezené reklamace .

Služby / Diagnostika

Informace

Nejprodávanější produkty

Deaktivaci Start / Stop u nových vozidel Škoda Zobrazit větší

Deaktivaci Start / Stop u nových vozidel

Nový produkt

Deaktivaci Start / Stop u nových vozidel např. Fabia III, Octavia III, Superb III atd ,Volkswagen např. Golf VII, Passat CC, B7,B8, Touareg II atd., Audi A3, A4, A6, A7 atd., Seat.

Více informací

1 199,00 Kč

Více informací

Deaktivaci Start / Stop u nových vozidel např. Fabia III, Octavia III, Superb III atd ,Volkswagen např. Golf VII, Passat CC, B7,B8, Touareg II atd., Audi A3, A4, A6, A7 atd., Seat. I přes tvrzení automobilek system Start Stop nadměrně opotřebovává motor, startér, autobaterii a také se turbo motory řádně nedochlazují. Po deaktivaci se již nebude po zastavení vozidla motor automaticky vypínat a po následným znovu rozjetí startovat. Deaktivace Start Stop nemá vliv na záruku vozidla a lze ho kdykoliv aktivovat do původního stavu.

Start/Stop je dnes součástí prakticky každého nového auta a dostává se i do řady dřívějších modelů s inovacemi nových modelových roků. Cílem tohoto systému je snížení spotřeby paliva.

Předně, tento systém přináší úsporu jen někomu. Ačkoli v tabulkách způsobí plošné snížení kombinované spotřeby, odraz pro vaši jízdní realitu může být i menší než nulový. Na cestě z Říčan do centra Prahy vám v ranní špičce patrně něco ušetří, na cestě z Prahy do Brna ale nepřinese vůbec nic. Pokud tedy na D1 nepotkáte některou ze stojících kolon. Zkrátka každý z nás jezdí jinak.

Dobře, říkáte si, tak si ho vypnete, o co jde. Ano, systém skutečně jde vypnout, ale jen jednorázově. Musíte tak učinit na začátku každé jízdy a není vůz, kde by tomu bylo jinak.

Nevadí, vypneme ho tedy před každou jízdou, jsme pak spokojeni? Nejsme,pořád s sebou vozíme věci, které nechceme a nepotřebujeme a především: za které nechceme platit. Podobné prvky se v autech neobjevují zadarmo, všechno někdo musí zaplatit a ten někdo je jen a pouze zákazník. Povinné ABS, brzy povinné ESP nebo systém start and stop jsou prvky, jejichž vývoj stál peníze a jejichž instalace obnáší dodatečné náklady. Lepší startér nespadl z nebes, větší akumulátor neroste na stromě. A když jsme u toho, tyto prvky také něco váží a snadno se tak může stát, že pokud váš jízdní styl nejde se start and stop dohromady, spotřebu vám dokonce zvýší. A to nemluvíme o tom, že jeho činnost může mít (a velmi pravděpodobně mít bude) neblahý na životnost akumulátoru, alternátoru, startéru a možná i samotného motoru, který 100 startů denně místo dvou nemusí ocenit.


Vozidla platformy PQ35 (octavia 2Superb 2Golf 6Passat B6 – B7 atd)

Vozidla MQB Family (A3 8V, Golf 7, Octavia 3Superb 3Passat B8)

Vozidla platformy PQ26 (Fabia 3VW Polo 6C a další modely)

Vozidla platformy MLB Audi Facelift (A4/A5 8X, A6 C7, A8 D4, Q5 )

Vozidlo Volkswagen (Touareg II 7P)

Ostatní modely koncernu VW dle typu jednotek a roku výroby


Po deaktivaci nebude nadále automaticky po zastavení vozidla vypnut motor a následně po znovu rozjetí nastartování. Po této úpravě nebude již tolik opotřebováván startér s autobaterii a motor bude dostatečně dochlazován. Tuto funkci lze kdykoliv aktivovat do původního stavu.


Naše úprava systému lze kdykoliv vrátit zpět do původního stavu jako před úpravou. O proti ostatním co nabízejí tuto službu pouze překodováním jednotek ,které se po restartu vrátí zpět a tímto je daná funkce opět v provozu se Vám u nás nestane. Provádíme naprosto profesionální softwarovou úpravu a i tlačítko na manuální deaktivací je plně v provozu ,takže vše vypadá jako by byl systém neustále aktivní. Po zastavení vozidla se Vám pouze zobrazí přeškrtnutá kontrolka systému Start/Stop a po rozjetí zhasne.


 V autorizovaném servisu tuto úpravu nepoznají.


Nevýhody systému Start/Stop :

  • rychlé opotřebení  turbodmychadel jejich  nedochlazováním
  • větší namáhání kluzných ložisek a dalších pohyblivých součástí v motoru
  • rychlé opotřebení startéru (z častého startování v provozu)
  • rychlé opotřebení autobaterie (větší zátěž odběru proudu při startu)
  • rychlé opotřebení alternátoru (větší zátěž při dobíjení autobaterie)

Motory s turbodmychadly, kterým neprospívá okamžité vypnutí po zastavení, nýbrž by měly ještě patnáct-dvacet vteřin běžet na volnoběh kvůli chlazení turbodmychadla – to bereme jako samozřejmost.


Větší opotřebení motoru vybaveného start-stopem totiž pramení zejména z násobně vyššího počtu startování.


Kliková hřídel v napojení na ojnice nevyužívá kuličkových ložisek, nýbrž ložisek kluzných. Při běhu motoru je mezi kovovými povrchy klikové hřídele a ok ojnic tenký olejový film, který zabraňuje kontaktu kov na kov. Mimo jiné i proto jsou pravidelné výměny oleje včetně filtru nesmírně důležité pro dlouhý život motoru.


Ve chvíli, kdy motor vypnete, olej ztratí tlak a ojnice dosednou na klikovou hřídel. Dokud se nic nehýbe, vše je v pořádku, ale při startu chvíli trvá, než se v těchto místech olejový film opět vytvoří. Je to jen pár otáček motoru, ale i tak je toto tření významné.


Současné motory, stavěné na provoz bez start-stopu, by měly za svůj odhadovaný životní cyklus nastartovat 50tisíckrát. Se start-stopem toto číslo ale roste na 500 tisíc, tedy desetinásobek.


Je tedy dost pravděpodobné, že současné motory funkci start-stop v delším časovém horizontu prostě nezvládnou a projeví se u nich nadměrné opotřebení právě z důvodu startování častějšího, než na jaké byly stavěné. Majitele automobilu to tedy postaví před tučnou fakturu za opravu takto opotřebeného motoru – hovoříme o zásahu bližším generální opravě než běžné údržbě.

Recenze

Známka 
2020-01-26

.

.

    Napsat svou recenzi!

    Napsat recenzi

    Deaktivaci Start / Stop u nových vozidel

    Deaktivaci Start / Stop u nových vozidel

    Deaktivaci Start / Stop u nových vozidel např. Fabia III, Octavia III, Superb III atd ,Volkswagen např. Golf VII, Passat CC, B7,B8, Touareg II atd., Audi A3, A4, A6, A7 atd., Seat.

    21 dalších produktů ve stejné kategorii:

    Follow us on Facebook